Sport to nie tylko laury, zwycięstwa, głośny doping i kolekcjonowanie coraz to większej ilości tytułów. Sport, a przede wszystkim hokej to zgodnie z popularnym powiedzeniem „krew, pot i łzy”. Rozkładając to zdanie na czynniki pierwsze hokej to przysłowiowa „brudna robota”, a dbałość o czystość ma tutaj niezwykle ważne znaczenie. Zachowanie najwyższych standardów czystości, a także należytej higieny ma znaczący wpływ na zdrowie i życie setek osób przebywających na obiektach sportowych, potrafiących pomieścić w swoich murach tysiące ludzi jednocześnie. 30 lat funkcjonowania na rynku naszego partnera, firmy Voigt, mówi samo za siebie. Są numerem 1 na polskim rynku, a szybkość działania ich produktów może równać się z prędkością skierowanego do siatki przeciwników krążka. Wstęp zakończmy lekko z przekąsem: Można się rozejść. Nasz partner posprzątał. Dosłownie i w przenośni.
V JAK VIDEO
Choć słowo pisane ma niezaprzeczalnie wielką moc, nic nie oddziałuje na człowieka jak obraz. Firma Voigt wie o tym doskonale. Więc co mogłoby być lepszego od video reklamy własnych produktów? Na ich kanałach w social mediach odnajdziemy nie tylko filmy mające zachęcić do nabycia produktów z ich oferty. To też dziesiątki nagrać pokazujących jak ich używać, jakiego wyboru dokonać, jakiej techniki sprzątania użyć dla uzyskania najlepszych efektów. Innowacyjne podejście firmy sprawia, że z pozoru zwykłe środki czystości, jakimi bombardują nas z każdej strony marki funkcjonujące na rynku, stają się wyjątkowe w swojej prostocie i niezwykle przystępne dla każdego. Nawet dla tych najbardziej opornych w kwestiach zachowania czystości!
O JAK OFERTA
Niezwykle zróżnicowany w zakresie oferowanych usług rynek miał duży wpływ na kształtowanie się oferty naszego sponsora. Firma Voigt skrupulatnie podchodzi nawet do małych niuansów różniących różne gałęzie gospodarki do siebie, co pozwala na dobór odpowiednich środków czystości. W gamie ich propozycji znajdziemy produkty skierowane do m.in.: centrów handlowych, kuchni i cateringów, domów pomocy społecznej, placówek medycznych czy chociażby siłowni i klubów fitness. Wyróżniają także poszczególne obszary zastosować w konkretnych miejscach: od łazienek, poprzez same sanitariaty, aż po sprzęty i meble. Dodatkowo, w ramach współpracy oferują wizyty swoich audytorów, którzy pomogą w doborze optymalnych środków, które zapewnią jak najwyższy poziom czystości i bezpieczeństwa w obsługiwanych obiektach.
I JAK INTERNET
Nie jest tajemnicą, że w dzisiejszych czasach zabiegania i braku czasu, niezwykle ważne są szybkie i ułatwiające funkcjonowanie rozwiązania. Nasz partner mając to na uwadze dużą wagę przywiązuje do swojej działalności internetowej. To właśnie na stronie www znajdziemy wszystkie niezbędne środki, ich opisy i składy. Szybka wysyłka i dostawa do domu to także dla nich priorytet. Sklep internetowy to idealna przestrzeń do zakupów produktów po okazyjnych cenach bez potrzeby organizowania wycieczek do hurtowni. Dzięki licznym promocjom, oferta jest jeszcze bardziej atrakcyjna dla przedsiębiorców, którzy szukają sprawdzonych preparatów. Lata praktyki i nieprzerwanie prowadzone badania w laboratoriach pozwoliły firmie Voigt na stworzenie ponad 300 produktów, które bez problemu można znaleźć w ich sklepie. Czystość w zasięgu jednego kliknięcia myszką.
G JAK GRAMY RAZEM
Wsparcie sportu, a dokładniej dyscypliny jaką jest hokej na lodzie niezmiennie jest domeną naszego partnera. Już od lat marka Voigt wspiera bytomskie drużyny – w tym miejscu nie można zapomnieć o udziale Pani Anny Brabańskiej-Tokoš, pomysłodawczyni i założycielki żeńskiej sekcji Polonii Bytom. Miłość do hokeja poprowadziła współpracę dwóch marek ramię w ramię tworząc wspólną historię. Dodatkowo, nie można zapomnieć o aktywnym wkładzie w hokejowy świat kolejnego z członków firmy Voigt. Petr Tokoš, występujący niegdyś w barwach bytomskiej Polonii, dziś na sportowej emeryturze mocno wspiera inicjatywy społeczne związane z hokejem. Czynnie bierze udział w meczach charytatywnych, a ostatni raz był przedstawicielem firmy Voigt podczas starcia Artyści vs. Przedsiębiorcy. Niezwykłe zaangażowanie naszego sponsora w życie bytomskiego hokeja powinno stanowić przykład dla innych.
T JAK TECHNOLOGIE
Od 1992 roku firma Voigt jest prekursorem w budowaniu świadomości w zakresie utrzymania czystości. Ich preparaty niezmiennie od lat wytwarzane są według własnych, autorskich receptur, które po dziś dzień udoskonalają we własnych laboratoriach. W pełni zmechanizowana linia produkcyjna pozwala na produkcję 6 tysięcy litrów produktu na godzinę. Każda z powierzchni użytkowych ma swoją charakterystykę, dlatego tak ważne jest dobranie do niej odpowiedniego preparatu, który będzie w pełni bezpieczny. Wykorzystanie technologii takich jak m.in.: Anti-Fingerprint, Anti-Stone, Anti-Fog czy nanotechnologii, a także posiadanie certyfikatów Antypoślizgowości i ESD świadczy o niezwykle profesjonalnym i innowacyjnym podejściu do środków czystości. Najwyższa jakość w najniższej cenie. Po prostu firma Voigt.